dobro jutro

05.10.2005., srijeda

Sve je isto

Evo, vratih se iz bijelog svijeta. Isla sam malo vidjeti kako zive Englezi i Skoti. Prvo me iznenadilo suncano i toplo vrijeme. Pa, doista se sve izmijenilo: kod nas kisa, vjetar, hladnoca, a tamo - krasno. Idem natrag! Ipak ne idem. Ovdje me sve treba i ja sve trebam. A i zakljucih da je sve isto. U cemu je jedina razlika izmedju sela i velegrada? U selu ima malo ljudi, a u velegradu puno. I to je sve. A sto je sa zivotinjama? Ima ih i u selu i u gradu, posvuda. Usred Londona trckaraju sive vjeverice, na engleskim pasnjacima pasu crnobijele krave, prekrasni pastusi i malo neobicne crnoglave i crnonoge ovce, ali ipak - ovce. Ponasaju se kao da ih se ljudi uopce ne ticu. Rade svoj posao. No, to je samo privid. Znaju one da smo mi ljudi tu i znaju da se medjusobno trebamo. Kako inace objasniti ovaj detalj: upravo kad je nas avion poletio, nedaleko je poletjela i jedna ptica! Vinuli se ljudi u zrak, vinula se i ona. Uzivaj, pticice, u svom slobodnom letu, ti nisi trebala putovnicu i nisi morala chekirati stvari pazeci da nemas nesto ostro u torbi. Nitko ne sumnja da si mozda terorist. Koliko li je tebi lakse! Nisam zavidna, sretna sam zbog tebe. Sretna sam sto jos ima slobodnih ptica koje samo - rade svoj posao. Zeljela bih samo da i ljudi rade svatko svoj posao jer bi tako i ljudi bili slobodni. Imaj nade, prijatelju, doci ce i to vrijeme. Treba samo opaziti pticu kako uzlijece uz avion.
- 22:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi