dobro jutro

17.10.2005., ponedjeljak

Slusaj kako zemlja dise

Evo iz prekrasne knjige nekoliko citata:

"Svaki bi covjek trebao imati nekoga ili nesto sto voli, a zemlju bi trebali voljeti svi jer zemlju ne mozes prevariti, njoj treba tocno dati ono sto trazi. Ako ne znas razumjeti i voljeti zemlju, nijedan cvijet, nijedna biljka ti nece izrasti.
Zemlja voli milovanje, ona voli da je se njeguje, ali ne pricajuci nego okopavajuci je."

"Nasi su nas roditelji vodili na polje rano, u pet ujutro, jos su zvijezde bile na nebu. I Mjesec. Djed nam je pokazivao koja je koja zvijezda, jos je bila magla na polju, a kroz maglu dolazili su oraci...
Nasi su nas roditelji ucili - Zemlja je ono sto covjeku daje sve, daje ljepotu, snagu i plemenitost. Sve to dolazi iz zemlje."

"Nekad smi mi rekli ovako: -Kak disi mi zemlja! Sto znaci "disi" - mirisi. Zemlja disi poslije svake kise. Onaj tko zivi na zemlji, taj to zna."

"Ja na primjer, kad me najjace boli glava, onda mislim: - Ne bus me bogme bolela. Idem na vrt i bum kopala! - I odem na vrt. I tak dugo kopam i glava me prestane boleti. Sve me prestane boleti. I onda se naslonim na motiku i popijem si pivicu."

"Nebo Zemljom - tijelo zivota pise.
Slusaj kako Zemlja dise.
Putujuci duz zagrljaja neba,
Zemlja ruku zivota,
a ruka zivota Zemlju treba.
Pod suncevim bilom
Nebo Rijec zivota pise,
Slusaj kako Zemlja dise."

Pa zar treba jos nesto dodati?

- 22:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi