dobro jutro

24.11.2006., petak

Rođendan

Mi danas slavimo rođendan. Sedmi. Ali naša Gea neće krenuti u prvi razred jer moramo računati sedam puta sedam. Naša Gea je naša najdraža pasotica. Ne mogu vam pokazati njezinu sliku jer nemam digitalni fotić, ali ću vam reći da je to najljepši pas na svijetu!!! Nemojte reći da se pravim važna, da običnog psa kujem u zvijezde, da su to gluposti i sve tome slično.
Može li ijedan pas biti običan? Jeste li se ikad zagledali psu u oči? Znate ono - samo što ne govore!! Te oči govore svim jezicima, razumiju ljude bolje nego oni sami sebe, čuvaju naše tajne, suosjećaju s nama, pate i vesele se s nama, boluju s nama, umiru s nama...
Svaki je pas karakter za sebe, ima ih nestašnih, lijenih, brzonogih, lajavih, skokovitih, pospanih, brbljavih, tajnovitih, zaigranih... Ali svima je zajedničko nešto: bezgranična odanost i privrženost.
Boli me koljeno, Gea mi stavi glavu na njega i grije ga; nervozna sam, Gea me lizne po obrazu; veselim se, Gea skače do stropa.
Mi danas slavimo rođendan. Dvostruko se mazimo, šećemo, igramo se. Njoj ne treba torta sa svjećicama, njoj treba samo ljubav.
Ako imate psa, volite ga, pokažite mu koliko vam znači i imat ćete prijatelja zauvijek, prijatelja bez ostatka i bez primisli jer nitko na svijetu vam se ne može toliko veseliti kad se odnekud vratite ma bili odsutni samo pola sata!
Sretan rođendan svim pasotima na svijetu!kiss
- 21:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi